Friday, March 4, 2011

bereh sudah!!!

AsSALaMuAlAikUm....



aku ngan akak ida kene pegi kampus...
kami kene submit assignment sahsiah...
 sebelom tepat kol 12 tghr plak tu......
adoyai...
kol 11.30 kteowang kat kolej agi...
da la lom print agi...adoi...
aku da piker sempat ke nak kene submit ni...
coz law lambat submit sebelom kol 12...
Cik amelia selaku lecturer kteowg....
die nak tambah potong markah law lambat....
aku ngan akak pun kejar la mase tu...
sampai jek depan kampus...
aku pegi print keje tadi...
akhirnye sempat pon anto kat die...

alhamdulillah.....
bereh da wey...
fuhhh....lega dow...
tapi gu depan turn group aku kene present kat klas nanty
matteyyyyyy....
lepak chill relax la bai...
kahkahkah....




❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...