Thursday, March 31, 2011

MukE 100% JaWab mIdTeRM...TAPI...

AsSaLaMuAlAiKuM....

AKU FRUST GILERRRRRRR!!!


sebab nape aku frust yang teramat sangat???????
bukan sebab pakwe aku cabot lari...(pakwe pon x dek...)
bukan sebab aku x dapat makan choki2x...(muak lerr...)
bukan sebab x dapat beli baju baru...(berlambak kat grobok aku...)
bukan sebab AMALIA x blanje aku makan...(aku pon xpenah blanje die..)
bukan sebab plakon hero lam movie mati...(belakon jek pon...)
bukan sebab bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla......

AKU FRUST SEBAB MARKAH MIDTEST AKU RENDAH!!!
kenape bole rendah????
aku x study??? woi aku study la....
AKU CARELESS....!!!
kesian kat aku...(kowang x kesian...)
sampai  hati kowang....
ummm tapi padan la muke aku....
sape soh x tengok betol2 soalan tu...
eeee.....FRUST...!!!!

soalan no2 aku wat jalan keje kat ketas yang disediekan...
soalan die sume kat depan...so...aku pegi la salin balek soalan tu kat ketas jawapan aku...
tapi AKU TERTINGGAL "NEGATIF" KAT SOALAN AKU TU....
so...bile aku da silap salin soalan..maka dengam secara rasminye....jawapan aku yang seterusnye pon salah...
CARELESS!!!!

then...bukan satu soalan jek aku careless....
soalan no4 pon aku silap.......
kali ni...dalam matric...aku tersilap tambah...ade ke 1+0=0....
mane la ko blaja ni fatin....penat cikgu ko ajar kat skola....
CARELESS!!!!

sedey tahap gaban la wey....
da la markah untuk kedue-due soalan tu banyak....
banyak kot aku hilang markah...
dalam kuliah tadi...lepas jek aku dapat taw markah aku...
aku nangis wey...aku x tahan sangat....terlampau frust...
aku baru nak skor untuk markah coursework aku...
last2 macam ni yang aku dapat...
member2 aku sume dapat markah tinggi2...AKU????
CARELESS!!!!

MORAL : SILA BACE SOALAN TU ELOK2 SIKIT YEK...JANGAN JAWAB DENGAN MUKE CONFIDENT JERK OK....LEPAS JAWAB TU..SEMAK LA BANYAK KALI SAMPAI SOALAN TU NYAMPAH TENGOK KO...


❤ Leave Your Comment ❤

4 00 orang doakan aten sihat:

$YU#@D@ said...

jgn sedeyh2 ok.. chill2 la.. len kali jgn careless k.. salah sndri.. bkn salah org len pn.. huhuhu

MiSs FatiN said...

ummm petang tadi pegi jumpe lect..mintak wat kuiz laen ke or bagi asignment pape la...aslkan dpt naek kan mrkh..tapi....x dpt pon...dy kate xbole tlg da...jas wat betol3 time exam je nt....
SEDEYYYY SANGAT....
time wat midtest tu...da check byk kali da..
eeeee frust sgtttt....='(

$YU#@D@ said...

ms final t bce soalan betul2 k.. so nnt x wt da careless mistake tu.. biasa la dlm exam mesti ade wt careless sket.. tu perkara normal..

MiSs FatiN said...

umm tenkiu kak nurul...skang da okey sket da...(sket jerk..) hihhihi...x ade la..ari tu da kol ibu da...tapi kite yang kene mara balek...sabo je la...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...