Tuesday, March 8, 2011

NAPE SKARANG!!!

AsSaLaMuAlAiKum....

entry ni tetibe sedey...
petang tadi epy semacamm..ummm
huh...aik aku ni mengeloh agi...
argghhh aku tension sangat...
nape baru skarang ko cakap yang ko sayang kat aku...
ko taw x..sayang ko tu sayang palsu!!!!
aku x bole trime ko agy...
cukop la dulu...
ko ingat aku ni teddy bear??keta kancil??baju t-shrt??
haaaaa???????????? ko nak ape dari aku...
nape sejak aku luahkan prasaan MARAH aku kat ko...
baru ko nak mintak maaf...
ko ingat aku mara maen2...
aku siyes taw x!!!
ye..memang sebelum ni law aku mara...aku mara kejap je...
tapi kasabaran aku ade tahap die bro!!!
pastu ntah ape mimpi ko...
ko tepon aku...
n ko cakap ko SAYANG aku...
huh...da terlambat!!!
aku da tawar aty taw x!!!
tolong la...saye da lepaskan awak!!!
aty saye da kosong n hancur macam ice blended taw!!!!
adohh...rase nak meleleh la pulak air ujan ni...





















p/s awak...tolong jangan ganggu saye agy....
❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...