Friday, April 29, 2011

PeRjUaNgAn YaNg tErAkHiR!!!!

AsSaLaMuAlAiKum....

jawab la salam aku tu...kang bertambah dose ko!!! 

ummmm saye fatin najwa binti roslan...wakil dari cikgu2 sedunia...ingin membuat pengumuman bahawa besok iaitu hari sabtu 30 april 2011 merupakan perjuangan untok titisan peloh yang terakhir....YAHOO!!! paper last...kahkahkah....



besok paper dasar dan falsafah...kuang3x...aku x taw nak bace ape sey...nota kuliah pon aku xdek...ape punye pandai la aku ni....nak exam tapi xde nota kuliah...xpe2 rumet aku si wani ade...aku pinjam sat jek...x sampai  5saat aku pegang da terlentok da aku...kihkihkih....aku lemah siket bab2 nak bace ni....=D

ala last2 paper ni...semangat aku nak study tu da melayang ke mane tah...otak aku da ingat nak balek jek...balek??? iyek balek...da nak abes sem da....ish....pejam celik pejam celik...da abes semester 2 da....bulan 9 ni masok semester 3 plak da..mak oi...cepat gilerrr.....

*aishhh battery laptop aku low plak....so sebelom die mampos...lebih baek aku klik publish cepat2..kang sia2 je aku menaep ni....

daaa...tatatititutu!!!!!



❤ Leave Your Comment ❤

4 00 orang doakan aten sihat:

ikin said...

huhu.do the best!

FatiN NaJwA said...

okey tanx...^__^

NuRuL a.k.a CaHaYa said...

t'baek!! esok paper tp xde notes.. chaiyok2!!

FatiN NaJwA said...

yeah memang terbaek wok...kahkahkah...relax sudah...subjektif jerrrrr....kihkihkih =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...