Friday, July 29, 2011

terbengkalai tersisih terlupa & termalas

AsSaLaMuAlAiKuM...



wahhhh da sebulan lebih kot aku x update blog...antara sebab2 aku x update adalah:

CALON-CALONNYA:

Calon yang pertama adalah MALAS :)

tu la pasal..sejak aku cuti 4 bulan ni...memang malas gilerrr la nak update..padahal memang banyak giler aku nak share kat sini..tapi I'M LAZY!!! last terkubur camtu je cerita yang aku nak share.

Calon yang kedua adalah SIBUK LAYAN MOVIE :)

sebelum cuti 4 bulan tu..aku da siap copy movie kat kekawan upsi aku tu..hahaha aku nak tengok tv?? huh nak tengok tv pon kene berebut remort ngan adek aku taw...last melalak..dan aku jugak yang kene wat milk die..ishhh geram aku..so layan movie jela..

banyak jugak la aku layan movie baru ni..nak tengok kat panggung..huh sengkek punye segamat..x ado pon..'AI SEGAMAT' tengah on de way nak siap kan..ha?? 'AI SEGAMAT' tu ape?? ala MALL la..kelakar kan name mall tu..watever la...janji kat mall tu nanti ade panggung wayang..bowling..n macam2 la..

Calon yang ketiga adalah KUAT TIDO :)

ayah aku bagi gelaran kat aku..."RATU TIDORRR" hihihi ya Allah!!! aku ni kalau jumpe katil ke bantal...memang laju gilerrr pejam mata..ngantokkssss taw x..aku lepas subuh x tido..terus kemas rumah..kemas itu kemas ini..masak untuk laki bini lagi...adek n ayah aku kan laki..ibu aku kan bini ayah aku..aish...aku ni macam da jadi suri rumah taw..eh orang gaji bukan..not my taste.. orang gaji dapat gaji..aku mane dapat gaji...aku dapat pahala je..hehehe

Calon yang keempat adalah AKU ADE TWITTER

TWITTER TU APE?? BURUNG KE??
kahkahkah tergelak-gelak aku dengar iklan kat radio tu...

acc twitter aku ni dilahirkan 23 may 2011..baru je sebulan lebih..
bole la layan..aku pon selalu lepaking kat situ..seronok dapat kawan2 baru...
CLICK BELOW PICX :)

that allssss aku punye calon-calonnye...so pemenangnye adalah......,,woi bunyi drum sket...
dumdumdumdumdang!!! =>amboi bunyi die..



pemenangnye adalah...tettttttttttttt
bak kata VINCE

SEMUA PEMENANG TIADA PENGALAH!!!!

sekian...... :)




❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...