Wednesday, August 3, 2011

mimpi ngeri di hari raya

AsSaLaMuAlAiKuM....

ummm kite pon da selamat menunaikan ibadah puase pada hari yang ketiga..lagi 27 hari then syawal akan menjelma..bermakna umat islam akan berhari raya..mungkin bagi korang..korang rase happy time raye..tapi bagi aku..?? bagai mimpi ngeri wat aku... :'(

dah 3 tahun aku berhari raya dengan mimpi ngeri..aku jadi takot bile nak raye..aku sedeh sangat...tahun ni?? umm aku rase mimpi ngeri itu akan datang lagi..plisss ya allah..bagilah aku kekuatan untuk menghadapi mimpi ngeri itu...:'(

aku nak berhari raya dengan happy tapi...tahun lepas paling terokkkkkkkkkk....aku x nak ingat lagi..tapi setiap tahun kite akan sampai ke bulan syawal..dan setiap tu jugak la aku akan ingat...:'(

korang nak tahu mimpi ngeri aku tu???? huh nak wat pe?? korang x kan paham pon masalah aku?? law aku cite pon...korang akan suroh aku bersabar...aku da penat bersabar...aku da cube banyak cara..arghh nangis agi...:'(

okey..maybe korang kata ramai agi yang laen mengalami mimpi ngeri jugak..tapi mimpi yang laen la...yang lagi terok dari aku..aku da penah pikir pon ape yang korang pikir...tapi bile aku pikir masa depan..aku jadi sedeh lagi...:'(

YA ALLAH..BAGILAH AKU SEMANGAT...
AKU TAHU INI DUGAANMU...
TAPI AKU MOHON BAGILAH MIMPI INDAH KEPADA KU...
AMIN...



❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...