Sunday, November 27, 2011

jalan jalan jumpe EDWARD CULLEN...

assalamualaikum...

okey..walaupon pagi tadi kad atm aku da kene telan dek mesin PELAHAP tu..
semangat aku nak dating ngan EDWARD CULLEN tak mematahkan semangat aku..
hakkk tuih... dating wif my cousin la..
hola kak nurul!! ngee :)
and tak lupa kawan aku lia..

so sampai je time square..
kteowg  beli tiket..terbaek kepala kite mendongak!!
kankankan..hehe

memang x sabar giler nak tengok part 2!!


dapat seat 10 dari depan..
BAYANGKAN.....
lenguh gak tengkuk aku..

so lepas goyang kaki tengok my edward cullen..
aku g F.O.S....
aku belikan adik aku tshirt...
tadaaa..

hmmm baiknye aku belikan adik baju..
lalalala

okey tu je aku nak cite..

p/s sila tengok the twilght saga:breaking dawn..
siyes best..

bye!


❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...