Thursday, November 24, 2011

SEBELAS!! PART 2

assalamualaikum..

part 2??
coz sebelas part 1 punye aku tertinggal soalan..
CE KLIK..KOT2 NAME KORANG KENE TAG KE..
HEHE
so memandangkan assignment aku da siap...fuhhh
aku nak edit balik la..
entry lepas tu agak panjang..
so aku letak kat sini je ea..

11 soalan
#sape besties kamu?
#sape boypren/gelpren kamu?
#belated kamu bila?
#kamu tak suka binatang apa?
#subjek kat sekolah dulu yang paling benci?
#pengalaman pahit kat sekolah dulu?
#pengalaman manis kat sekolah dulu?
#kereta idaman kamu?
#sayang saya tak?
#awak da mandi ke blom ni? :P
#11/12 nak bagi hadiah apa kat besday saye nanti? :D

okey tu jek...
daa..


❤ Leave Your Comment ❤

1 00 orang doakan aten sihat:

life , love , laugh said...

hey mkcik :)
thankz suh eka jwb soklan tue.
eka da jwb :) hik2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...