Monday, November 21, 2011

SEBELAS!!

assalamualaikum...
AMARAN..
ENTRI NI PANJANG :)
okey da sebulan lebih aku tak update blog...
macam biasa malas and busy!

aku rajin bukak mukabuku & twitter jerk
and and and
OFKOS LA BUKU...
ngeee
^^
aku baru taw yang aku di tag McflurryOreo & CikAniez
da 2 minggu da..
sorry dear!!
kalau oreo x gtaw aku haritu 
ntah bila aku nak jawab soalan cepu mas korang tu...
hehe

here we go!!

RULES:
1)each person must post 11 things about yourself
2)answer the question the tagger set for you in their post & create 11 new question for the people you tagged the answer..
3) choose 11 people to tag the post & link them the post
4) go to their page & tell you have tagged her/him
5)no tags back


11 things about me??
hmm

#saya kecoh dalam diam 
#murah dengan air mata 
#blurr and loading sikit
#suke kaler biru!!
#kakak kpd 5 org adek
#x suke kaler kuning!!!!!!
#penah kene kejar ngan pengetua time form 5
#kuat tido
#suke giler layan korea
#panas baran jugak aku ni
#11/12 birthday aku!!!
jangan lupe bagi hadiah ^^

okey part jawab soalan cepu mas plak!

OREO DULU OKEY!
kalau bukan di UPSI, mungkin anda dimana sekarang ni?
RUMAH SAYE!



tempat yang menjadi kunjungan wajib bila balik kampung?
TERMINAL BAS SBB NAK KAROKE :)

buku yang menjadi kecintaan korunk?
NOVEL2 SAYA!



lau makan kat kedai, air ape yang menjadi pilihan korunk?
MILO AIS



andai satu hari nanti oreo ade rezeki nak belanje,ape yang korunk nak?
NAK PIZZA HUT!


negeri yang belum pernah jejakkan kaki?
MEMANDANGKAN DULU SAYA BLAJA KAT MATRIK PERLIS...
SUME NEGERI KAT SEMENANJUNG SAYA DAH LALU..
KIHKIHKIH
AND SARAWAK DAH JEJAK DA COZ AYAH SAYE KEJE SANE..
SO..SABAH JE BLOM KU TEROKAI LG


jika diberi peluang utk pilih negara yang korunk suka, negara mana yang korunk nak duduk?
TERINGIN GAK NAK PEGI SINI




antara kuning,kelabu dan moroon korunk suka yang mana?
NAK BIRU JUGAK!HIHI

korunk obsesi terhadap?
JUNG YONG HWA
LEADER CN BLUE



perkara pertama yang akan lakukan bila sampai bilik?
LANDING ATAS TILAM BIRU TU


1 perkataan yang menggambarkan oreo!
YUMMY..SEDAPNYE OREO TU..:p


NEXT CIK ANIEZ PLAK!!
ad bf/gf??sape name?
OFKOS LA ADE..
ce tengok pic sebelah kanan kat sidebar..
dielah bf saye..
ngeee

spe y pling penting dlm hdup korunk?
mestilah FAMILY..
tanpa dyowg aku x boleh hidup..


pernah rasa diri disisihkan?
TAK...sebab aku ade kawan lain yang lebih paham aku..
ade aku kesah??
hehe

bende y pling korunk suke wat?
layan MOVIE KOREA

agak2,ape yang korunk nak future nanti?
SUZUKI SWIFT


law korunk tacing ngan someone,ape y korunk wat?
NANGIS PUAS2..
THEN KITE ENJOY!!

misal kate ade mesin masa,apa yang korunk nak betulkan?
AKU X NAK TUTTTT...
BIARLAH RAHSIA..
HAHA

pernah rase menyesal kenal ngan seseorang?
ADE!!!!!!
 AKU BENCI DIA

boleh terima tanggaan negetif org trhadap diri sendiri?
BOLE JERK...
MULUT DIE..SUKE HATI DIE LA...
MAK OK JER..

harapan/azam korunk?
HMM AKU NAK HANTAR IBU AYAH PEGI MEKAH

ape korunk tanggapan terhadap cik aniez?
GEMOK!!
EH TAK LAH..
TIPU JERK..
HMM AKU SUKE TGK DIE GELAK..
AKU X TAW NAPE..
HEHE

 orang yang bertuah

sekian sudah ^^

P/S SOALANNYA DA DIEDIT..KLIK SINI PART 2


❤ Leave Your Comment ❤

2 00 orang doakan aten sihat:

NuRuL a.k.a CaHaYa said...

excuse me kakak, where is your question? cmno den nak jwb ni?? hohohoho

FatiN NaJwA said...

ops lupe!! hujung minggu ni kakak edit!!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...