Thursday, December 30, 2010

KOPAK abes......=((

taon 2011 da nak muncol da...sem 2 pun da nak mule...
so maknenye..???x dek maknenye...=p
okey2...cam ni...maknenye aku kene balek kolej kecayanganku..KHAR...bilik??aku x nak pikir..
umm so aku kene  shopping la...bile aku listkan..adoi..banyak jugak aku nak beli...
petang tadi..aku ngan adek aku si ceah pegi la bando...
eh cop!!!!

~>>
~>>
~>>
~>>
~>>
~>>

COCOK DUET dulu la nyah....hehe
rm2Oo aku kuokan...
aku mule ngan kasot nak g kuliah...
aku ni law cari kasot memang lame...
masalahnye sume x berkenan...(memilih jugak aku ni...)
ble da jumpe yang berkenan..saiz plak xde..
ble da jumpe saiz...warne plak yang burok....
huh...1 segamat aku ronda...sume kedai kasot aku da serbu...
owner kedai tu pun da kamceng la ngan gua...hahaha
last2 aku g bandar utama...
cari punye cari...ha jumpe pun.....!!!
name kedai tu ape ek??tapi yang penting kedai kasot la...depan kedai sakan...
hargenye?? rm39.90...mak datok.....kasot je da nak rm5O..

aik...macam kasot kawan aku...hahaha 

next..handbag plak...ni pon satu...
susah aku nak pilih....
pilih punye pilih...ha..tadaa...jumpe pun...
aku pilih yang simple je...walawpun x lawa...hahaha
actually aku da penat cari handbag....
ye r..1 segamat aku ronda...sume kedai handbag aku da serbu..(macam kenal ayat ni)
kirenye..da 2 kali aku tawaf segamat....hehehehe
so..aku beli je la...rm39.9O jugak yang melayang....

handbag baru aku!!! =)

pehhh itu baru kasot ngan handbag...da nak mencecah rm100..
gilaQ aku...
aku borong bende laen plak...
pegi nirwana je le....
>syampu sabon ubat gg milo biskot n macam2 la....

tu die...banyak x??
aku kuo umah kol 3..abes shopping kol 7...
amacam...?? 4 jam shopping..hahaha
lenguh kaki eden....

so, total sume barang2 yang aku beli tadi...
setelah tambah tolak bahagi darab kuase 2...
sumenye = RM200 LEBIH....
tetttttttttttttt....mampos aku...
ape aku beli???????

yang penting poket aku da KOPAK......

3 not rm1...1 not rm10....???

nota kaki : aku nak kelim balek wet ngan ayah aku!!!!!!!!!!!

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...