Sunday, March 6, 2011

1 2 3...TUKAR!!!


ASsaLaMuAlAiKom....

sabtu petang semalam aku n de geng pegi pekan..
saje jalan...padahal kat kolej aku da berlambak ngan gerai...
tapi tu la..aku x puas la...
coz dyowg jual bende yang same stiap kali men'gerai'kan barang2 dyowg..bosan u know...
so...aku pon ronde2 la pekan..kebetulan plak petang tu ade pasar malam...
chantek sangat la tu kan...jalan punye jalan...aku jumpe satu gerai ni..
akak comei tu jual WALL STIKER..beli 1 rm2..beli 3 dapat rm5..
MURAH SIOOTTT...ishh kasarnye ayat aku...tukar2...MURAH GILERRR......
so aku pun beli la 3...rm5 jerr....erkk..

comey x??agy satu aku da tampal lam bilik da...











taadaaaa....chantekkan hasil keje aku.
*pehh perasan gilerr...ye aku perasan yang aku ni perasan lebih..kowang mesty perasan kan yang aku ni kuat perasan...kowang mesty kutok aku ni perasan sangat..pehh kowang ni xdek perasaan tol la..

stop it...!!!kite stop cite pasal perasaan perasan tu...
care nak pasang bendealah tu?? ekeleh senang je la...
kopek dan tampal je...
contoh macam ni...













lebih senang kowang gunting satu2 pic tu..
n mase kowang nak kopek stiker tu...
kowang kene slow2 taw...!!
coz stiker tu sangat lembut dan pemalu..
law kowang kasar ngan stiker tu..
stiker tu akan koyak...
then bile da kopek tu..kowang tampal kat dinding...
tapi kowang kene rujuk pic yang die da bagi...
contoh cam ni...


tengok anak panah tu...
(pic ni ade lam pastik tu..)












kowang tampal stiker ikot pic lam bulatan tu...
comey wey..gua cakap betol2 ni..
kowang tampal je kat mane2..
kat bilik air ke...
kat ruang tamu ke...
kat baju kowang pu  bolehh...
aku x marah pun..di alu-alukan...
tampal kat tepi katil...
macam aku......


see...comey kan...kreatif sungguh aku ni...











p/s law kowang berminat...sila tempah di talian no 32999...eh?? hihihi kat pasar malam berlambak wall stiker tu...pegi la cari sementare stok maseh ade..

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...