Sunday, March 6, 2011

pening SUDAH!!!

AssAlAmUaLaIkOm...
huh...awal2 aku da mengeluh kan....
mengeluh je keje aku kan...
ala keje part time....ngee~~
pagi petang siang malam...
kawan aku kate "fatin..x baek taw mengeluh.."
eeerrrrkk aku terkedu sebentar....
okey..saye x ngeloh agy...
saye ni dkire budak yang dengo kate...
tap kadang2 terlepas jugak "huh" tu...
aku pening dan penat ngan keje aku la....
pening pening pening.....
tapi tu la...lumrah student cam aku ni...
keje mane penah siap...
asggnment test exam tido...
mane penah lari lam idop students...
so life sbagai student ni mesty la aku kene go on..
x kan nak membute jek kat umah...
x kan nak tunggu owang pinang aku...
huh no way...eh ngeloh agy...
hehehe so??? kite enjoy la ngan life student ni...
x moh la pening2....(tipu!!!!!)
okey...bagos...dengo kate pun...
good to u(boy n girl n half2)
^___^
p/s pic ni xdek kene mengene pun....
saje pembakar semangat aku...
cewah...(menggedik plak aku!!)

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...