Saturday, March 5, 2011

BadaN aQ dari S ke L!!!

AsSaLaMuALaIkOm......

aku sudah gomok!!!!
dari badan aku saiz S cam bawah ni.....

skang badan aku da jadi cam bawah ni.....

~>>
~>>
~>>
~>>
~>>
~>>
~>>

SUDAH SAIZ L BEB!!!!!

AKU GOMOK!!!!
PIPI AKU SEMAKIN TEMBAM...

cam ne ni???
abes la market aku....
adoyai....jatoh saham gua ni beb...

ish aq rase nak pegi jumpe ABG ROZMEY lerrrrr...
aq nak pegi beli product dy yg bole slimkan aku...
law bole aku nak badan jadi  XXS...
pehhh...

impian aku nak jadi ratu slim beb...
kahkahakah...
brangan atas katil je la ko fatin....
X DEK MAKNENYE.....

ishh...ni sebab pesta buku kat kolej aku la ni...
banyak noh gerai makanan dari gerai buku....
aku plak pantang noh nampak makanan...
pehhh meleleh siot...
macam2 ade...

huh aku kene DIET ni...
then aku xcercise...
bukan angkat berat....
bukan pegi gim kat blok laki tu....
bukan joging okey....
bukan makan pil diet..xmoh xmoh...
bukan kurangkan makan...
tapi.......
stiap ary aku akan gune tangge...
x ingin naek liffff agy...

harap2 berat aku dari 48kg ke 40kg......
amin......=)


❤ Leave Your Comment ❤

4 00 orang doakan aten sihat:

becoktangan said...

welcome to the club!! wakakakakaka

MiSs FatiN said...

amboi cik becoktangan...
tangan tu xdek insurans ker???
tapi aku da gomok la wey...='(

becoktangan said...

hahaha.... xpe,, positif jerr...
GEMOK ITU CUTE!!! NGEEE~

MiSs FatiN said...

wakakakaka....cute??aq kurus ke gemok still cute kan???hahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...