Saturday, March 5, 2011

aIr mAtE AkU JaToH

ASsAlAmUaLaIkUM...

entry kali ni aku nak kongsi cite cedih member aku....
(CECITE CECITE...)
tadi aku blog-walking kawan aku...
pastu aku jumpe satu entry die...
cedih woo...
member aku ni die cite pasal arwah ex-gf die dule.....




Tuesday, January 4, 2011


5/1/09

hurm sush nk lupa trikh ni..satu prkra yg bnyk mngubh hidup ak..smlm ak cba utk tpu dri ak.. ak pikir dh kuat untk tdk mnitiskn air mata.tp..smemng nya x..n ak sngja xmau tulis tntng 5 jan ni..sbb ak tau mood ak akn brubh..tp mcm skurng2nya ak wat cmni msih ada org ingt kn "dia" n skurng2nya org dpt sedekah kn Al fatihah dkt "dia"..dulu ak slalu trfkir knp ak brjmpa dgn dia..dan kna ak msti hilng dia..hurm "but life must go on" the past is the past...Alhamdulilah..skrg impian dia untk ak msuk universti dh trcpai..ak pn dh xjdi jht mcm dulu dh..slalu pkul org..ska ponteng sek..brgduh dgn ckgu..yap bnyk yg ak brubh..
















*aku bagi siket jerk....
nak taw lebih lanjot....
klik la sini....>>BLOG

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...