Thursday, April 28, 2011

arghh RaSe nAk cOcOk jEr BiJi mAtE nI!!!!

aSsAlAmUaLaIkUm.....



eee aku geram ngan mate aku ni...macam nak cocok2 jek....susah noh nak tido....aku golek sane...golek sini....termenong sudah..brangan sudah....aishh....x bole nak tido jugak...da bape malam aku x tido ni...haiyo saket kepale aku...!!!! ni gare2 kuat study la ni....ohok ohok ohok.....=))

ehh betol la aku study!!! aku nak dekan sem ni...nak dapat 4 flat..aku x mampu..tapi kalau aku dapat 4 flatt??huh bukan sekadar sembelih lembu...kambing unta pon kenduri jugak..ala dapat 3.5 pon kire bersyukur gilerrrrrrr la.....sem lepas jas dapat 3 labih jekk....segan aku ngan member2 aku...aishh....

anyway...bile anak pakcik roslan nak tido ni....da pukol 4 suku da ni....argghhhh....

ibu pesan>> sebelom tido amik wudhu...dan dan dan jangan lupe bace doa okey...

❤ Leave Your Comment ❤

2 00 orang doakan aten sihat:

NuRuL a.k.a CaHaYa said...

hahaha.. insomnia suda.. kamu suda parah sygku..

FatiN NaJwA said...

cop..kak nurul...insomnia tu ape??hihihiiihi...
umm tu la pasal...da parah da ni...tido pon nak kene pakse...aish...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...