Saturday, April 9, 2011

TERKEZZZOOOTTT "MAK"!!!!!!

AsSaLaMuAlAiKoM.....



oh mak ko meletop!!!! (melatah...)
chooii....terkezzooottt taw aku...
cube bagi salam dulu.....
ni maen sergah jerk....haiyo...
actually...
bukan salah ibu mengandong...
bukan salah bapak x bole mengandong...
tapi bukan salah sape-sape....
gilerr ape aku ni...

cegini la...tadi aku blogwalking...
jalan punye jalan...
gedebok...aku terjumpe blog kawan aku...
wahh...dia sudah ade blog...
malunye saye.......kihkihkih...
kompem die da jumpe blog saye....
awak awak...law awak ade bace entri ni...
awak jangan gelak okey...
awak senyap je ea...
saye nak follow awak tapi saye malu...hehehehe....
macam2 saye cite lam blog saye...
ummm wat mase ni..saye xdek ngupat awak agi...
errkkk yeke....
jap2 saye check ea...
okey da delete da...=D

anyway ni link ke blog kawan saye...

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...