Saturday, April 9, 2011

TAKOTNYE JADI CHANTEK...GRRRR

aSsAlAmUaLaIkUm....



chantek??perlu ke jadi chantek ni...korang ingat owang yang cantek ni...sume owang sayang ke??haish...saket plak ati aku bile piker bende ni...laki ni law baek..die akan jage kite...law x...ke longkang die bawak kite taw...kawan aku punye pakwe..pakwe die cakap kat kawan aku ni...laki ni law pandang pompuan...die pandang tempat laen jerk...law pandang pon...die pandang atas bawah...pehh.....nyirap gua beb...mate tu nak kene cocok ke??? sabor jela!!!! kawan aku ni dikire comey jugak la...die pon jadi takot nak kuo jalan-jalan...pakwe die memang da sound kawan aku ni awal2 da...prihatin jugak pakwe die...(kadang2 jerk...datang hangin die...errrr takot...)

then kawan aku agy sowang ni..jenis friendly la....aku x kesah..asalkan die pandai jage diri...tapi aku still risau pasal die..coz die rapat ngan budak laki..memang la kawan aku ni jas anggap budak laki tu kawan jerk...tapi aku still risau pasal die...die pon hampir terkene ngan sowang jantan ni...aku baru taw tadi...siot punye jantan...ko ingat kawan aku tu ape...bengong betol...haish..kawan aku tu pon satu....aku da cakap awal2...degil...law aq xbukak mulot tadi..agaknye ko x cite pon kat aku...haiyo...xpelah...asalkan ko da slamat...and aku nak ko berhati-hati lepas ni okey....aku sayang ko taw x...


nota lekat kat dahi>berhati-hati di jalan raya,,,pesanan dari kak limah blakang umah aku...

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...