Monday, September 12, 2011

JARANG2 & KADANG2 :)

assalamualaikum...

seminggu aku x update...sebabnye aku bz beraye,,hihi pagi petang siang malam aku sebok je datang menyemak kat umah orang...muke tembok ekk..biarlah..da name pon raye kan..setahun sekali beb..memang x de mase la aku nak bukak laptop ni..hihi

then lepas seminggu raya..aku da kene balik upsi..hari first day kelas untuk sem 3...what???sem 3 da aku??cepat gilerr kan mase berlalu...huhu setahun 4 bulan bape hari ntah aku bergelar student upsi..waw..rasenye lepas ni lagi jarang kot aku x update blog..huhu

umm aku balik sini hari jumaat lepas..family anta aku..then dieorg tido umah sewa aku..sabtu pagi balik..

yang paling wat aku sedih tu..adek bongsu aku FARISHAH NAJWA a.k.a. ICA..die nangis2 nak aku..weyyy sebak gilerr..then ibu aku kasi la baju aku wat tido die..hmmm sedihnye..

aku nak balik tapi jadual aku sem ni agak sengal siket..jumaat ngan ahad je free...abes tu bile nak balik..bukan dekat tanjung malim ngan segamat..4 jam jugak nak sampai...ntah la...insyallah kalau free aku akan balik...

thats all wassalam



❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...