Monday, August 29, 2011

RAMADHAN TERAKHIR ;'(

assalamualaikum n salam ramadhan terakhir

hmm lepas ni kite kene tunggu seTAHUN lagi nak menyambut bulan ramadhan..sedey taw!! yela..bukan selalu dapat buke puase ramai2..hmmm :(

okey mood ceria lah...x moh sedeh2 okey..aku jas nak cakap....malu la saye>gedikkkkkkk


aku jas nak cakap aku nak mintak maaf kalau aku ade tesalah tulis pape ke kat sini..tapi aku rase x da pae kot..hihi halalkan jela ea segala ape2 yang aku terambik buat post entry ke..i think i da credtit kat sesape yang aku nak share post dieorang..

ok la..aku malas nak tulis panjang2.penat semalam x hilang agi ni..akhir kata dari FATIN NAJWA BINTI ROSLAN yang berIC 911211-01-**** wahahahaha ingin mengucapkan.....


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN 

khidmat google jer :)


❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...