Monday, October 10, 2011

DAMN!! rindu mereka :'(

assalamualaikum...

ROSLAN BIN AMIN
+
ROSMAH BTE SALEMIN
=
FATIN NAJWA
+
MUHAMMAD NAJMI
+
FASIHAH NAJWA
MUHAMMAD NAJWAN
+
FADZREEN NAJWA
+
FARISHAH NAJWA
=
HAPPY FAMILY

rindu manusia dalam gambar bawah ni...


ibu & ayah....


aku ami seha
erin iwan ica 


ala comelnye ica landing kepala kat bahu iwan :)


RAYA TIME 


 aku dibuli oleh dua orang adek aku yang SENGAL
hahaha


ibu aku yang macam anak dara...
kan kan kan...^^

hero aku..my beloved father :)


AMI adek ke2 aku yang suke wat aku ketawa


SEHA adek ke3 aku yang lagi cun dari aku..
x jeles pon sebab aku sayang dia :)


IWAN adek ke4 aku yg dengar cakap kakak...
good boy...hehe

ICA ngan ERIN..
dua budak yang kecoh!!! 
^^

erin adek ke5 & ica bongsu..
manje gilerrr adek bongsu...
^^

NAK BALIK!!!! 
T____T



❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...