Monday, October 10, 2011

terharu kawan lain backup aku :)

assalamualaikum..

sambungan post semalam HERE :)

wey..aku terharu sangat1000000000000000000000000X ngan kawan aku yang lain...
mereka mereka backup aku :'(
aku ingat yang lain sokong ngan "dia"

ce bace ni>>>

klik gambar untuk tumbesaran


klik untuk membesarkan gambar tu..


aku post kat group tu sebab
jas nak share ngan korang je...
nak kongsi gelak ketawa aku ngan korang..
korang first dalam hati aku...
tapiiii......
okey aku cengeng giler skang ni!!!

umm mesti korang kata aku>>

eeee apa la fatin ni..itupon nak kecoh...
hahaha kelakar la ko fatin..itupon nak sentap!
gedik giler kau fatin..siap nak wat entry kat blog agi...


aku pon ada perasaan gak...aku da lama kecik hati..
tapi ada korang kisah..
korang penah taw aku selalu nangis???
korang amik kisah ke pasal aku ke???
korang penah taw masalah aku???
okey sekarang mata aku da berair T__T
tangan da menggigil...
tahan~

wassalam....



❤ Leave Your Comment ❤

2 00 orang doakan aten sihat:

Mcflurry Oreo said...

fatin..!!!
alaaa..jgn sedey2 eh..lau dye xkasi post kt stu,xpe..post je kat AT14 group..kte kn semuanya bersatu hati...xmo sedey2 eh..ngeee..!!~~ :)

FatiN NaJwA said...

hehe segan la nak post kat at14... =>gedik haha umm x sedih da...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...