Wednesday, April 27, 2011

SuKe aTi aKu lER.... aDe aKu KeSah????

aSsAlAmUaLaIkUm....



amboi..tajok entry aku macam nak marah orang...kihkihkih...dok eh..aku x marah pon...saje gimik...hehehe...tapi nape aku buat tajok entry tu?? umm umm umm sebab rumet aku  mia (bukan name sebenar) membebel kat aku macam ni...............

MIA : fatin ni asyik tengok citer korea jek...pagi korea petang korea nak tido pon korea jugak...hihihihi
FATIN : sebab citer korea best la..dan encem2....hahahaha 

*actually name rumet aku fatin hazwani...panggil je wani...hihihi

hahahaha...ape la rumet aku ni...actually rumet aku mane ade cakap macam tu..kahkahkah...ala da aku giler korea..nak wat macam ne....bukan salah aku...minat...hihihi...

umm skang ni aku tengah khusyuk tengok citer SECRET GARDEN....mule2 tu macam bosan siket...aku x taw nape...tapi kadang2 klakar jugak...coz KIM JOO WON (hero) tu nak pikat heroin tu macam budak2...tapi dalam citer tu..aku paling suke part GIL RA IM (heroin) tu excident...sedih giler siot....aku bole tengok citer tu sampai abes..sedangkan esoknye aku ade paper exam linear...bagos betol aku ni...aku da teruja sangat ape akan jadi kat heroin tu...hero die plak pegi tukar roh die ngan heroin tu.....haaaa....ko mesti pelik kan macam mane hero die tukar roh.....kowang tengok la sendiri...best gua cakap sama lu......meleleh air mate aku tengok part tu....x benti2 air mate aku wey....x caye???? ade aku kesah??hihihihihi....


POSTER SECRET GARDEN

hero yang suke pakai baju kelip2 ni...

heroin sebagai stuntwoman....

hero ngan heroin tertukar roh....

so sweet...hehehe

kat bawah ni aku ade bagi lagu ost citer tu...hero die yang nyanyi....
sebelom tido...aku wajib dengar lagu ni...law x...aku x bole nak tido...huhuhu
layan la lagu ni...kalau kowang x suke dengar...p maen jaoh2 ea....


>ala baru aku ingat blog aku ni ade lagu yang x bole nak pause atau stop..so kalau korang nak dengar lagu ni..korang cari je kat youtube....berlambak...
bak kate amir "I'M SORRY"...=)

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...