Sunday, August 28, 2011

RESEPI CONFLAKES MADU

Assalamualaikum and salam ramadhan




Kuih raye ni sedap jugak..antare kuih raya pebret aku..resepi??amikla kat bawah tu
>
>
>
>
>


Bahan2:
250gm(macam biasa aku guna buttercup=)
90gm gula kastor
5 sudu besar madu(tapi aku masukkan bape sudu ntah=)
1 kotak cornflakes(aku amik yang besar punye=)
Manik warna warni untuk hiasan



Cara2:
1/ campurkan butter, gula dan madu then masak atas api perlahan hinggan bahan larut.
2/ masukkan cornflakes ke dalam adunan tadi.gaul sampai rata taw.
3/ masukkan bahan dalam papercup.then hiaskan dengan manik warna warni.
4/ bakar selama 10-15(aku bakar sampai nampak kekuningan cornflakes tu=)
5/ SIAP!!!


 SELAMAT MEN'TRY'

^__^

❤ Leave Your Comment ❤

0 00 orang doakan aten sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...